In dit artikel lichten we toe welke stappen er worden ondernomen wanneer er problemen zijn met de levering van je bestelling. We vragen je om direct te handelen zodat onze klantenservice jou zo snel mogelijk kan helpen. Hieronder lijsten we de verschillende scenario’s op.
Staat jouw probleem hier niet tussen? Contacteer onze klantenservice en wij helpen je graag verder!
Wanneer je bestelling beschadigd wordt geleverd, is het belangrijk om dit meteen te melden. We kunnen jou het beste helpen binnen de 48 uur.
Bij beschadiging, gelieve volgende stappen te volgen:
Wanneer we jouw e-mail hebben ontvangen, gaan we zo snel mogelijk op zoek naar een oplossing. Binnen 1 à 2 werkdagen zullen we telefonisch met jou contact opnemen of sturen we jou een e-mail terug.
Bij onze profielen van Provix sturen we jouw order meteen naar de fabriek wanneer je je bestelling hebt afgerond. Aangezien ons proces zo snel en automatisch gebeurt, is het moeilijk om in te schatten wanneer er vertraging kan oplopen. Wanneer er vertraging voor jouw bestelling is, proberen wij jou zo snel mogelijk te contacteren, via mail of telefoon. We adviseren je in het algemeen dat je enkele dagen voorzien tussen de datum van levering en de datum van de voorziene plaatsing.
Het is erg vervelend als niet alle onderdelen zijn meegeleverd in je bestelling. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.
Bij een incomplete bestelling, gelieve volgende stappen te volgen:
Wanneer we jouw e-mail hebben ontvangen, contacteren we zo snel mogelijk de fabrikant of leverancier en gaan we op zoek naar een oplossing. We zullen jou telefonisch of via mail op de hoogte brengen.
Onze professionele klantenservice staat klaar om jou te helpen. Problemen bij een bestelling of andere vragen? Neem dan contact op met onze klantenservice.